Cyrano Agency : Bir Çöpçatanlık Hikayesi



İnatla izlemediğim filmlerin başını çekiyordu. İzlemediğime pişman oldum mu, biraz oldum evet.
Beni ters köşeye yatırdığını söylemeliyim filmin. Ne afişine dikkatle baktım ne de konusunu okudum daha önce o yüzden beklemediğim bir sonla bitti ^^
Böyle çöpçatanlı filmleri çok seviyorum. Film başladığında öğrendim tabii konunun bu olduğunu ve bizim kızlara seslendim ooo tam bize göre bir film bu diye :) Oyuncu seçimleri hoş olmuş özellikle Um Tae Woong ahjusshi ve Lee Min Jung unni bu ikisini çok severim.
Söylemeden geçemeyeceğim filmde çalan bu şarkı da oldukça güzeldi.


Vel hasıl ben filmi beğendim hâlâ izlememiş olanlar varsa tavsiye ediyorum.
Sevimli, romantik bir filmdi :)


Konusuna kısaca değineyim.
Cyrano Agency bir çöpçatanlık ajansı. Ajansın adında geçen Cyrano adlı kişi geçmişte, sevdiği kadın Roxane ve emrindeki adam Christian arasında aşk mektuplarını yazan kişidir. Buradan yola çıkarak kurulan ajansın çalışanları aslında tiyatro sahneleyebilecek parayı kazanmak için bu işe soyunmuşlar ve bu çöpçatanlık işinde epey profesyonelleşmişler. Ama günün birinde öyle bir müşteri geliyor ki ajans sahibinin asla yapmam diyeceği türden bir iş oluyor bu. Patron, eski sevgilisine aşık olan bu adama yardım etmemek için elinden geleni yapıyor ama maddi sorunlardan dolayı kabul etmek zorunda kalıyor.

İnternette okuduğum yorumlarda filmi beğenmediklerini vasat olduğunu falan yazmışlar ama bence filmin konusu güzeldi. Büyük beklentilerle izlemediğim için belki de...

Lafı uzatmadan karakter izlenimlerime geçeyim
 Byung Hoon ( Um Tae Woong ) : Bu adamı çok severim. Filmde de harika çıkmış özellikle giydiği kıyafetler falan çok yakışmıştı.
Amma ve lakin filmde canlandırdığı karakter gözüme giremedi. Sevdiği kızı aldatıp üstüne bir de onun da kendisini aldatmış göstermesiyle düşüverdi karakter gözümden. Hadi bunları yaptın belki bu hatanı şimdi düzeltebilirsin be adam diyordum ki benden daha çok sevebilecek bir adama gitsin sevdiğim kadın dedi.
Beni asıl şaşırtan da bu oldu sonunda Byung Hoon ve Hee Joong 'un birlikte olacağını düşündüm film süresince...


Hee Joong (Lee Min Jung): Hem sevdiğin adam seni aldatsın hem de senin onu aldattığını sansın. Tüm bunlara dayanamayan Hee Joong Byung Hoon 'dan ayrılmış tabii haklı olarak. Kader bu ya yıllar sonra yine karşılaştı eski sevgililer. Tabii bu sıralarda kendisine sırılsıklam aşık da bir adamla da görüşüyor eski sevgilime mi dönmeliyim yoksa yeni bir sayfa mı açayım hayatımda diye düşünürken eski sevgilisinin hâlâ aynı adam olduğunu anladı ve ondan vazgeçti. Kendince haklı kadın tabii adamın suçu affedilir gibi değil. Her ne kadar ikisini birbirine yakıştırsam da adam bu sahnede ne kadar ağlasa da Hee Joong haklı diyorum.
[Bu kızın kıyafetleri de hoştu beğendim. Kostüm departmanı çok iyi çalışmış değil mi ^^]


 Sang Yong (Daniel Choi) : Filmin saf aşığı Sang Yong esas kızımızı bir kilisede görmüş ama duygularını bir türlü açamamış. Cesaretten yoksun bu adam da yardım alırsam bu iş olur diyip Cyrano Agency 'nin yolunu tutuyor.
 Bu adama saflık yakışıyor ama cool halleri daha iyi ya :)


Min Young (Park Shin Hye): Rolünün biraz arka planda kaldığını düşünüyorum. Ajansın tek bayan çalışanı ve patronuna aşık Min Young aşkta her yol mübahtır mantığıyla sevdiği adamı eski sevgilisine kaptırmamak için epey uğraştı. Sonunda başardığını varsayıyorum. :)
Başlarda Sang Yong la olur esas kızla da ahjusshim beraber olur diye düşündüm ama cık olmadı.



Filmde sevdiğim sahnelerden derlemeler var sırada


Bu yüzüğün kutusu da çok orijinal bir fikirdi ^^


Ve filmin en sevdiğim sözü
'Güvendiğimiz için aşık olmayız,
aşık olduğumuz için güveniriz.'



2 yorum:

  1. bence saftiriklik daha çok yakışıyor daniel'e sonunu ben de beğenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayağını duvara dayayıp da kıza bakış atması bitirdi beni :D
      Evet ilginç ve iyiydi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma