Deco bant


one directionone directionBuldum evet ben de buldum deco bant buldum. Beybem EsKaymak 'ın bu yazısında bahsettiği bantlardan ben de buldum. Daha önce de bu bantlardan görmüştüm ama sonra unuttum gitti. Esra'nın yazısını görüp üstüne bir de Demetgil' in resmini paylaştığı bantları görünce dayanamadım; Yalova kazan ben kepçe bütün büyük kırtasiyeleri dolaştım. Güya büyük kırtasiyelere gittim vardır diye hiçbirinde yoktu. En son ufak bir kırtasiyede bulduk kardeşimle :)

Resimleri hoş olmayan birkaç tane daha vardı ve maalesef hepsi de parlaktı. Üstünde 'one way' yazıyor diye kardeşimin içinin gittiğini bildiğim için bunu aldım. Çok güzel olmasa da hevesimi aldım en azından. Ama büyük kırtasiyelerden birine sürekli soracağım getirtsinler bana ne! ^.^

Not: One way bir nevi 'one direction' demek :)



6 yorum:

  1. Alınırken telefonun ucundan şahit olduğum cümleleri bir anlatsam dfalksjflksfb Merak ettim bakalım buralarda var mı bunlardan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sdfgdgfjf anlatmazsın ama değil mi :P
      Bulursan bize de at resmini ^^

      Sil
  2. Ay seninkide çok güzelmiş selincim ^^ bence biz bi kırtasiye ağı oluşturup paylaşım yapalım ehehe ^^

    iyi günlerde kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ^^ Çok iyi bi fikir paylaşalım tabi :)

      Sil
  3. Merak etme seninkiler hayla çantamın derinliklerinde postaneye gitmeyi bekliyolar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beybem benim <3 Teşekkür ederim Postayla değil de elden alırım inşallah

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma