Dating Agency: Cyrano

Dating Agency: Cyrano
Flower Boy serisinin beklediğim dizisiydi Dating Agency: Cyrano. Konu itibariyle Cyrano Agency 'den uyarlanan bir dizi olduğu için az çok nasıl bir şey olacağı belliydi. Bu yüzden ve başrol oyuncusu beyefendiyi çok sevdiğim için büyük bir hevesle bekledim. Oyuncuları bakımından beni tatmin etse de konusu bakımından çok çok da iyi bulmadım açıkçası. Yine de izlemenizi öneririm. Çöpçatan ajansı olduğu için farklı farklı konuları ele almaları hoştu ama her bölüm bir konu olsa çok daha iyi olurdu bence. Beni tatmin etmeyen kısmı da buydu. Hem daha çok oyuncuyu görme fırsatımız olurdu bu sayede. Bazı aşk hikâyeleri gereksiz uzatılmış bazılarıysa dozunda işlenmişti. 

Aslında bütün oyuncuların ama özellikle Choi Soo Young (Gong Min Young)'un giydiği kıyafetlerin hepsine bayıldım neredeyse. İşte böyle giydirin oyuncuları ya diyerek izledim hep. Bir tek Jo Yoon Woo (Ah Rang) 'ın kısa pantolonlarına gıcık oldum ama yaşına verdim onu da artık. 


Bir kaç resim paylaşmadan geçmek olmaz bu  konuyu :)
En çok beğendiğim kıyafeti buydu sanırım :)





Siyah ve Lee Jong Hyuk ♥ .

Her neyse oyuncuların çoğunu gözüm bir yerden ısırıyordu başrol kız hariç. O da (Gong Min Young) SNSD 'den SooYoung 'muş. SNSD' den bir kızcağızın bana sevimli geleceği aklıma gelmezdi. Güzel oynamış sevdim ben yeni projelerde bekliyoruz. (Yeni bir dizide oynayacağına dair dedikodular duydum) 

Lee Jong Hyuk (Seo Byung Hoon) 'un bendeki yeri büyüktür çok severim bu ahjusshi yi. Diziyi izlerken kimdir nedir diye bakayım dedim evli ve 2 çocuk babası olduğunu görünce 'e tabii normal kaç yaşında adam fırt fırt' diye söylendim durdum. Allah ailesine bağışlasın tabii ^^

Lee Chun Hee (Cha Seung Pyo)'nin romantik film/dizilerden çok aksiyonvari yapımlarda nappun namca olarak görmeyi tercih ederim sanırım zira aşık adamdan daha çok yakıştığını fark ettim bu diziyle. Var da izlemediysem bilgilendirin lütfen. :)



Sonlara doğru bunaltan ama güzel bir diziydi, dediğim gibi bir aşk hikayesini 2 hatta 3 bölüme çıkarmaları sıktı bazen o kadar. Hayır Gong Yoo 'lu bölüm uzamış olsa dert değil. ^^ Ki onu da adam akıllı göstermediler kırgınım, kızgınım.


Sevgiyle kalın efenim...


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma