Good Doctor (2013)



Good Doctor; doktorlu, hastaneli dizi ya da filmlere olan ön yargımı ezip geçti. Konusunun sıradanlıktan sıyrılışıyla, başta Joo Won olmak üzere oyuncuların sergiledikleri performansla 2013 ün en iyi dizisi benim gözümde.

 Yeri geldi hüngür hüngür ağladım yeri geldi kahkalara boğuldum izlerken. Sıkıcı yerleri yok değildi (yok hastane elden gitti yok o bunun arkasından şu işi çevirdi muhabbetleri baydı kabul ediyorum) ama ona rağmen izlettidi kendini. Daha ilk bölümünden belliydi ne kadar hoş bir dizi olacağı...


 Park Shi On ve ağabeyinin sahneleri dizi boyunca beni benden alan en özel sahnelerdi sanırım. 


Park Shi On (Joo Won)'un küçüklüğünü oynayan yavruyu çoook ama çok sevdim. Bu roldeki başarısından dolayı  Joo Won'a sayacağım övgülerin aynısını bu minicik oyuncuya da göndermek istiyorum.


Joo Won'un kendini acayip derece geliştirdiğini düşünüyorum oyunculuk konusunda. Otistik bir insanın durumu, hisleri bu denli geçirilebilirdi izleyiciye. O olmasa bu dizi gözümde bu derece büyür müydü bilemiyorum. Gerçekten diziyi bambaşka bir yere taşımış.
 Paylaşmak istediğim o kadar sahne var ki beni kırıp geçiren ya da ağlamaktan harap eden... Gif eklemek için kendime hakim oldum (Evet bu kendime hakim olmuş halim.)
Spoilerden uzak durmaya çalıştım rahatça bakabilirsiniz ^^








Yemek yiyen Park Shi On da apayrı bir tatlıydı. :)


Dizi mutlaka izlemeniz, izletebiliyorsanız da izletmeniz gereken dizilerden. Konusunu ilgi çekici kılan detaylarıyla çok hoşunuza gidecek bir yapım. 
Nefretlik karakterleri bile sevimli hale getiren, büyük küçük oyuncu kadrosunun oyunculuğuyla göz dolduran, her duyguya hitap eden, acıklı-eğlenceli bir drama sizi bekliyor. :)

Sevgiler...





6 yorum:

  1. hakkaten süper diziydi kuzu ya..müzikleri de mükemmeldi..
    joo won'u ağzım açık hayranlıkla,bayılarak izledim resmen..acayip yetenekli bi çocuk ,döktürmüştü tek kelimeyle..:)
    bencede kesinlikle tavsiye edilir... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet müzikleri de güzeldi ^^ Her bölüm daha da hayran oldum Joo Won 'a. Bundan sonraki dizi filmlerde de aynı performansı bekliyorum kendinden :D

      Sil
  2. Benimde kesinlikle izlemek izlediğim bir dizi, şu Heirs bir bitsin buna başlıyayım diye istiyorum inşallah ^^
    Nasıl güzel o Joo Won'un tipi ya, ürkek ürkek bakışları <3
    Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Joo Won seviyorsun anladığım kadarıyla o zaman mest edecek izlerken seni :D
      Bitirip yorumlarınla blogumu tekrar ziyaret edersen çok mutlu olurum ^^

      Sil
  3. joo won çok beğeniyorum ama hastaneli bir dizi dram var anladın sen beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hak veriyorum ama joo won dan hastanedeki olayları görmeye pek fırsatın olmuyor :D :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma