Tanrı'nın Unutulan Çocukları

Craig Silvey


Tanrı'nın Unutulan Çocukları 'nı okudum geldim. Ben okuyalı bayağı oluyor ama üzerine yazmak şimdiyi buldu.

Ufaktan konusuna değinmek istiyorum 13 yaşındaki Charlie'nin hayatı, bir yaz gecesi daha önce namını çok duyduğu ama hiç konuşmadığı kasabasının kötü çocuğu Jasper Jones'un penceresine gelip ondan yardım istemesiyle değişiyor. Kitap 1965 yılında geçiyor. 

 Esas konusu itibariyle beğendiğim ama kitabın içindeki gereksiz detayları sevmediğim için beni hayal kırıklığına uğratan bir kitaptı. Anlatımı sade ama çok akıcı bir kitap beklemeyin. Okumam bile epey bir zaman aldı. Sırf olay nereye bağlanacak diye merak ettiğimden bitirdim diyebilirim.

Avusturalyalı yazar Craig Silvey 'in ilk kitabı bu değil tabii ki  basım yılı 2009 ama Türkiye'deki çıkışı 2013 ü bulmuş. Bir sürü de ödül almış kitap. Bu kadar ödül aldığı için hayal kırıklığına uğrattı zaten.

Kitabın filminin de çıkması muhtemel görünüyor çünkü imzalar atılmış diye yazıyor kitabın iç kapağında :)



2 yorum:

  1. Adı da kötü zaten :D
    genelde çok meşhur olan kitaplar hayal kırıklığı ile sonuçlanıyor malesef :/

    YanıtlaSil
  2. Haklısın güncel kitapların çoğu boyle :S Konusu güzeldi, farkliydı ama yazılış şekli hoşuma gitmedi malesef

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma