Kim Woo Bin Samsung & Maxim Coffee


Şöyle bir baktım da adam akıllı yazı yazmayalı neredeyse 2 ay olmuş. Blogumu da yazı yazmayı da özlemişim. Yine de düşüncelerimi toparlayıp yazmam zor olacak gibi. 

Vaktinin çoğunu fan meetinglere, film çekimlerine ve reklam filmlerine ayıran Kim Woo Bin ile arayı kapatacak bir post yazmak istiyorum. Woo Bin 'i özledim. Friend 2 filmini de daha izlemediğimi hesaba katarsanız durumumun ne kadar vahim olduğunu tahmin edersiniz :) 

Kim Woo Bin'in Maxim Coffee ile olan reklam kampanyasında partneri Lee Na Young ile birlikte çektiği ilk reklamı epey bir zaman önce gelmişti.

İkinci reklam da geçen ay gelmiş sanırım zira ben yeni fark ettim.


En yeni ve bence en iyi reklam filmi ise işte bu. 


Samsung firmasının reklamlarında da Song Ji Hyo ile birlikte oynadı. Reklamlar part part gelmiş. Altta tamamını izleyebileceğiniz video var ama. 


Keşke daha uzun olsaymış dedirten reklamlar bu kadar maalesef. Yeni reklamlar geldikçe ya da ben fark ettikçe sizlerle paylaşacağım. 
Şimdilik hoşça kalın.^^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma