Alaycı Kuş Part.1


Açlık Oyunları serisinin -film ya da kitap olarak ayırmıyorum- fangirlü olarak filmin vizyona girmesinin ardından soluğu sinemada aldım. 
Tabii ki filmi izlemeden önce, üzerinden epey bir zaman geçtiği için kitaba göz atmayı unutmadım :)
Konu olarak bilsem de detayları unutmuşum, göz atmam çok iyi oldu.


Son kitabın yani Alaycı Kuş 'un filmini tek film beklediğim için part 1 olarak görünce duygu karmaşası içine düşmedim değil. Alaycı Kuş'un bu bölümünün kitaptaki gidişatı da 2. kitaba göre daha yavaş olduğu için filmin de vasat olacağını düşündüm. Peeta, Katniss 'in yanında değildi, aksiyon dozu düşüktü vs. Bu açıdan film beklentilerimi karşılamakla yetinmeyip ötesine geçti. 
Yine de beklediğim birkaç sahne istediğim gibi olmamıştı. Hayal kırıklığımı gizleyemem.

Team Peeta olduğum için filmde Katniss'le birlikte sahnelerinin olmadığına üzüleceğimi biliyordum. Yönetmenciğim de sağ olsun benim bu üzüntümü hissetmiş olacak ki
filmde ufak da olsa bir sürpriz yapmayı ihmal etmemiş.
Yönetmen Francis Lawrence 'a sevgiler ... 


Okuduğum seri kitapların içinde en sevdiğim kadın baş karakter tartışmasız Katniss.
Bu seri kitapların filmlerini kıyaslayacak olursam yine Katniss favori karakterim. Jennifer 'ın da hakkını yememeliyim bu konuda. Katniss'i benimsememize katkısı çok. Gerçekten çok iyi bir oyuncu. Başka filmlerini de izledim elbette. Her ne kadar onu Katniss olarak tanısak da oynadığı diğer filmlerinde karakteriyle bütünleşiyor.



Kitabı okurken de filmi izlerken de Team Peeta'ydım yine de Gale için üzülmediğimi sanmayın. Hele ki bu satırlardan sonra... 

Finnick Odair meselesine değinmeden Alaycı Kuş postu olur mu? Olmamalı :)
Ateşi Yakalamak filmindekinden daha cool bir Finnick Odair görmek beni çok mutlu etti. Kitaptaki esprili sahneleri atlandığı için üzüldüm ama olsun.
Seni seviyoruz Finnick <3
Ufak bir bilgi vermeden geçmek istemiyorum Sam Claflin Jojo Moyes'in Senden Önce Ben kitabının filminde Will karakterini canlandıracak. Sabırsızlıkla bekliyorum.


İzlemeyenler ve filmi izlese de fragmanı izlemek isteyenler için...



Kitap çekilişime göz atmak için TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma