Saç Bakımı Önerileri

Kepek problemi olan, saçı dökülen kızlar olarak bu durumdan çok mağduruz. Bir çok şampuan denedim. Kepeğe karşı etkili, saç dökülmesini engelleyici vs. Hiçbiri işe yaramadı. Baktım olacak gibi değil o halde buna bi çözüm bulmak lazım deyip kolları sıvadım. Zaten yağdır, ottur, çöptür bunların ne işe yaradıklarını merak eden ama iş kullanmaya geldi mi üşengeçlikten deneme yapamayan ben bu sefer şeytanın bacağını kırdım. 

Daha önceden badem yağının saça, kaşa, kirpiğe iyi geldiğini biliyordum. Hatta daha önce kirpiklerimde denemiş olumlu sonuç almıştım. Buna ne ekleyebilirim acaba diyerek hemen bir internet araştırması yaptım. lavanta ve çörekotu yağlarının da saçtaki kepeğe çok etkili olduğunu okudum ve zaman kaybetmeden bu üç yağı bir araya getirdim.

Bu üç yağı farklı bir kapta karıştırıp, haftada bir kez saç diplerime uyguladım. 1-2 saat bekletip yıkadım. Yaklaşık 2 ila 3 uygulamadan sonra kepeğin biraz azaldığını fark ettim. Daha sonra A101 de satılan saç bakım yağı gözüme ilişti ve karışımıma birazcık ondan da ekledim. Şu an 10 kullanıma yaklaştım ve artık çevremdekilerin de olumlu yorumlarını duyuyorum. Tamamen bitmiş değil problemim ama azimle devam ediyorum yağlama işlemine :)


Not: Yağları karıştırma ve saçıma uygulama sırasında sıradan bir enjektör kullanıyorum. Elbette ki iğnesiyle birlikte değil :) Her birinden birer şırınga kadar çekip başka bir kapta birleştirdim.

Benim gibi saç derisiyle sürekli oynayan biriyseniz (saçma bir alışkanlık ama insanın eli gidiveriyor işte ) bu alışkanlığınızdan bir an önce kurtulmanızı tavsiye ederim. Zira siz ne kadar saç derinizle oynar, kaşırsanız saç deriniz de o kadar kepeklenmeye meyilli olacaktır.

Ayrıca aynı karışımı evdekiler üzerinde de denedim. Saç dökülmesi yaşayan hane kadınlarının da saç dökülmeleri gözle görülür düzeyde azalma var. 

Siz de bu karışımları dener, olumlu olumsuz sonuç alırsanız beni bilgilendirin isterim 
Not 2: Bu tarz dermokozmetik yağları kullanmadan önce ürüne ya da bitkiye alerjiniz olup olmadığını kutuda belirtilen şekilde test edin.

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Tuhaf bir şekilde kirpiklerim dökülüyor bu aralar :/ Aklımda dursun bu yöntemler üşenmezsem yaparım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsın inşallah :)
      Onu da yıkadığın bir rimel kabına yaparsın ben öyle yapmıştım ^^

      Sil
  2. https://www.facebook.com/efsaneesacbakimyagi

    İşe yaramayan saç bakım ürünleri için para harcamaktan bıktınız mı? Efsane Saç Bakım yağı Gold ile saçlarınız parlasın ve 3 kat daha hızlı uzasın...sipariş ve bilgi için sayfama mesaj bırakabilirsiniz....

    YanıtlaSil
  3. https://www.facebook.com/efsaneesacbakimyagi

    İşe yaramayan saç bakım ürünleri için para harcamaktan bıktınız mı? Efsane Saç Bakım yağı Gold ile saçlarınız parlasın ve 3 kat daha hızlı uzasın...sipariş ve bilgi için sayfama mesaj bırakabilirsiniz....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma