It's Okay That's Love (2014)

kore dizi

İzlemeyen kimsenin kalmadığı dizi olan It's Okay That's Love dizisinin postu mutlaka blogumda olmalıydı. Güncel olarak başlayıp devam edemedim ve ancak bitirebildim diziyi. Şükür ki neler olup bittiğini unutmamıştım son bölümü izlerken.
Okurken dinlemek isterseniz playlist i ekledim ^^

Tamamen beklentilerinizi karşılayan, sizi drama ve komediye doyuran muhteşem bir dizi. Psikolojik rahatsızlığı konu alan dramaları seviyorum. Hem bilgilendiriyor hem de klasik konuların dışında yer alıyor. It's Okay That's Love beğenildikten sonra psikolojik dramalar da arttı. Heart to Heart, Hyde Jekyll Me ve daha bir çok psikolojik konu içeren dizi yapıldı. Ama bu dizinin üzerine çıkabilen bir tek Kill Me Heal Me oldu bana kalırsa yine de bu dizideki deli dolu arkadaşlık ortamı onda bile yoktu.

Konusu çok güzeldi ama ondan daha güzel olansa oyuncu kadrosuydu. 
jo in sung

İçlerinde biri var ki üstlendiği rolü kendine bu denli yakıştırabilen başka bir oyuncu daha zor bulunur sanırım. Evet Gong Hyo Jin den bahsediyorum. Oynadığı çoğu dramayı ve filmi izlemiş biri olarak bunu net olarak söyleyebilirim. Her yaptığı işi merakla bekleyen bir seyirciyim ^^ Ah bir de şu var ki üzerine saçma sapan giydiği kıyafetlere bile ruh katabilen bir kadın. Tamamiyle kendine özgü bir tarzı var. Özel yaşamında bile görebiliyorsunuz bunu. Özellikle takılarını ciddi anlamda takip ediyor ve bulabilirsem alıp kullanmaya çalışıyorum. 
producer

Dizinin en iyi yanı malum sahnede izleyiciyi ters köşe yapmasıydı. Diziyi konudan bi haber izlediğim için benim için şok edici olmuştu. Bu sahneden sonra diziyi başka bir yere koyduğumu söylemeliyim.
Jo in sung

Running Man dışında dizi olarak sadece Nice Guy 'da izlediğim Lee Kwang Soo'nun oyunculuğunu  It's Okay That's Love daha belirgin görüyorsunuz. Ama kendini daha da geliştirdiğini fark ediyorsunuz.
running man

 Song Dong Il ile aralarındaki uyum harikaydı. Cidden dizi içerisinde çoğu eğlenceli kısım bu ikisinden çıkmış diyebilirim.
Lee Kwang Soo

 Aynı evde yaşayan bu 4 karakter o kadar birbirlerine bağlı, aralarındaki ilişki o kadar sıcak görünüyor ki böyle deli kankalarınız olsun diye içiniz gitmiyor değil hani.
kanka

Jo In Sung ve Gong Hyo Jin' in aralarındaki uyumu diziyi izlerken fark edebiliyordunuz. Onlar da bunu fark etmiş olmalı ki bir dizi aşkı doğmuş. 
Edit: Bu aşk doğmamış. Yorumlarda HavvaLovesHero isimli arkadaşım beni uyardı da yazımı düzenledim. İyi de olmuş bi yerde. Okuduğum bir magazin haberinde Gong Hyo Jin 'in sevgilisi olduğu yazıyordu zaten. Bunun doğruluğundan da emin değilim :P
kore drama

Dizinin konusu ve oyuncuları kadar dizi müzikleri de izleyenlerin çoğunun aklında yer eden diğer bir konu. Maalesef ki her dizinin OST u bu kadar güzel olamayabiliyor malumunuz. Bu da diziyi sevmenizi sağlayan sebeplerden biri.
Hâlâ izlemediyseniz mutlaka izleyin derim. Siz benim hemen bitiremediğime bakmayın dizi çok güzeldi. ^^

Sevgiler...

5 yorum:

  1. Valla glw bende hala oturup izleyemedim. Aslında Kyungsoo'yu çok seviyorum ama izlemek hiç mi hiç istemediğim diziler arasında nedensizce :'( Herkes övdü filan sonra tırt çıkar diye korkup başlamıyorum çünkü herkesin övdüğü diziler bende bazen ters köşe yapıyor gşljlhş Yine de oyuncu kadrosu için bir ara başlamak isterim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ruh halini çok iyi biliyorum :D O yüzden canın ne zaman love story izlemek isterse o zaman açar izlersin ^^
      Ama o zaman bile çok beklentiyle izleme kendini biliyorsan

      Sil
  2. Merhabalar. Benim biraz beklentilerimin altında kalmıştı açıkçası. Asıl konu olan psikolojik kısmı son 4 bölüme sıkıştırmışlardı, pek hoşuma gitmedi bu durum ama genel olarak güzel bir diziydi. Bu arada bir düzeltme yapmak istiyorum, bu diziden bir dizi aşkı doğmadı. Her iki taraf da reddetti durumu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın dram kısmı son bölümlere bu kadar bırakılmamalıydı ama yine de son dönem K-Dramalara bakarsan içlerinde izlenmesi keyif veren dizilerden biriydi.
      :O Aman Allah'ım hemen düzenliyorum yazıyı benim yalanlamadan haberim yoktu. Okuyucularımın yanlış bilgilenmesini istemem Teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma