Aşk Yeniden 'de Şimdiye Kadar...


Sanki daha dün Aşk Yeniden 'i Full House uyarlaması sanıp kanala ve yapımcıya çemkirerek Aşk Yeniden postunu yazışım. Nereden bilebilirdim ki bir Türk dizisini bu denli sevip, bölümlerini kaçırmadan izleyeceğimi.

Peki bir sezon boyunca kaçırmadan izlediğimiz Aşk Yeniden 'i neden bu kadar sevdik?

  • Sezon boyunca hemen hemen hiçbir bölümünde kahkahalar attırmaktan eksik kalmamasını,

  • Sımsıcak, aileden gibi olmalarını,

  • Kendi alanındaki Türk dizilerine benzemeyişini,
  • İkiz olduğunu öğrendiğimiz Yiğit ve Yağız bebekleri sevmekle kalmayıp aşık olmamızı,

  • Buğra Gülsoy 'un şimdiye kadar izlediklerimiz içinde en çok benimsediğimiz rolü olmasını,

  • Ailecek izlenebilecek düzeyde olmasını...

...ve bu şekilde uzar gider. Daha fazlası aklıma gelmiyor. Sizin aklınıza gelen varsa aşağıda yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

Uzun zamandır televizyonda keyifle izlenecek ve her hafta takip edilecek dizi yapamayan (en azından benim için ) Türk dizi sektörünün şeytanın bacağını Aşk Yeniden ile kırmış olmasını umarım. Yeni sezonda yine aynı seviye ve içtenlikle onları evlerimizde ağırlamayı isteriz. Ha bir de buradan Buğra Gülsoy 'a sevgiler... :) :P

Sevgiler...


3 yorum:

  1. bence bu dizi son bölümlerde saçmaladı bayağı bayağı saçmaladı hemde. hele sezon finali aman Allahım absürt komedi sanki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezon finalindeki uçak kazası meselesi saçmaydı evet ama yine de piyasadaki dizilere kıyasla epey önde benim için. Eğlendiriyor beni o yüzden absürtlüğüne takılmıyorum :D

      Sil
  2. Bu dizinin her bölümünde kahkalar atmak! İki insan koşarken bu kadar komik olabilir( Şu adada zombilerden korkup kaçmaları filan) Sana kesinlikle katılıyorum. Ne kadar saçmalasalar da izletmeyi biliyorlar :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma