Tatlı Küçük Yalancılar

pretty little liars

Yaz geldi aşk temalı yeni dizilerin tanıtım filmleri de birer birer ekranlarda dönmeye başladı. 
Türk televizyonlarının vazgeçilmezi haline gelen yabancı yapımları uyarlama yapmak, yaz dizilerinde de eksik kalmadı. Tatlı Küçük yalancılar 'ı diğer aşk dizilerinden ayıran tek özelliği Amerikan versiyonu oluşu değil, aynı zamanda önemli karakterlerden birini oynayacak olan Şükrü Özyıldız'ın oynayışı. Bu son cümle sadece beni ilgilendiriyor da olabilir tabii. ^^

Pretty Little Liars 'ı izledim diyemem ilk sezonun yarısında bırakmıştım. Sezon sezon sürecek ve A 'in kim olduğu belli olmayacak diye düşünüp heyecanımı kaybetmiştim. Bu yüzden bıraktım yoksa diziyi kötülemek gibi bi' düşüncem yok. 

Şükrü Özyıldız 'ı kış sezonunda Şeref Meselesi'nde izlemiştik. Sevimli Tehlikeli yazımda da bahsetmiştim. Kendisine sempatim daha daha eskilerden geliyor. Bu dizide esas versiyondaki gibi bir öğretmeni canlandırcağını sanmıyordum ki yeni gelen tanıtım filmi de düşüncemi destekler nitelikte duruyor. 

Kızlardan biri diğerlerine göre biraz yaşlı duruyor ama tanıtımdan olabilir emin olamadım. İzleyip değerlendirmek lazım elbette. Umarım izlenebilir ve kaliteli bir dizi olur. Şükrü Özyıldız'ı izlemeyi çok isterim. Sanırım romantik ağırlıklı sahneleri olacak ^^ Yoksa Şükrü bile gözümde kurtaramayabilir diziyi.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma