Tatlı Sır - Jamie McGuire // Okuyucu Yorumu


Yazar Jamie McGuire 'ın daha önce Tatlı Bela kitabını okumuştum. Maddox kardeşlerden Travis 'in yeri hâlâ başkadır bende. Tatlı Bela 'dan sonra çıkan Ayaklı Bela kitabı aynı hikayenin farklı kahraman gözünden yazılmış haliydi ve Belalı Düğün de hikayenin mutlu sonuydu.
 Yazarımız kitaplarının birbirine bağlantılı olmasını hoş bulmuş olacak ki, sonradan çıkardığı Tatlı Sır ve Tatlı Bela kitaplarının erkek karakterleri kardeşler. Bu tarz sevimli ayrıntılar benim çok hoşuma gittiği için kitap çıktığında okuma listeme almıştım. Ancak okumak için yeni fırsat buldum. 

Türkçe adını kitabın içeriğine gayet uygun seçmişler. Okurken bir 'sır' muhabbetidir gidiyor. Bazı zamanlar sizi sıksa da sizi yer yer tahmin etmeye sevk ediyor. Benim tahminlerim tam olarak çıkmış olmasa da bir nebze yaklaşmış olduğum için mutluyum. Sır gerçekten büyük bir sır.

Yine de benim için bir Tatlı Bela seviyesine erişemedi. Ben o kitabın karakterlerini ve yaşadıkları aşkı daha çok sevmiştim. Tatlı Sır bu bakımdan tatmin etmedi diyebilirim.

Yabancı yayınlarının kitaplarını gerçekten çok seviyorum. Romantik tarzda kitapların en güzellerini bizimle buluşturan yayın evlerinden biri. Ayraçlarının mükemmelliğini de göz ardı edemem. 

Yalnız bu kitapta okuyucu olarak rahatsız olduğum bir kaç şeyi söylemeden geçemeyeceğim ki bunlar çevirideki hatalar. Keşke bir düzenlemeden daha geçseymiş. Kadın karakterin erkek kardeşlerinin kendinden küçük olduğu belirtildiği halde sürekli ağabeylerim demesi okurken kitabı düzeltmeme sebep oldu. Bazıları için önemsiz olabilir ama okurken bu tarz şeylere dikkat edenler için olmasa daha güzel olurdu diye düşünüyorum.

Kitabı Eskaymak blogunun sahibi Esra ile okuduğum için onun yorumlarına da bakmak isterseniz buyurun blog linki BURADA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma