Signal (2016)

korean drama
Adam akıllı polisiye dizi izlemeyeli bir seneden fazla olmuştur. Kore dizileri için bahsediyorum elbette.Üşenmedim baktım en son çok severek God's Gift 14 Days 'i izlemiştim onu da izleyeli 2 yıl olmuş valla. Arada bir Gap Dong hüsranı var onu saymıyorum. Signal 'i de God's Gift kadar severek izledim. Kış döneminde ders çalıştığım için yayınlandığı zaman izleyememiştim. Böylesi daha güzel oldu sanki yoksa beklerken sinir krizi geçirebilirdim. Bölümleri art arda ve soluksuz izledim. O yüzden postu uzun tutarsam kusuruma bakmayın ^^

Sevdiğim bir ost ile yazıyı okumanızı tavsiye ederim :)



Zaman kavramının farklı versiyonlarının işlendiği her şeyi sevebilme potansiyeli var bende artık eminim. Signal de zamanlar arası iletişimi konu edindiği için hiçbir bölüm sendromuna girmeden, her bölümü heyecandan yerimde duramaz halde izledim. Gece izlemenizi öneririm çünkü karanlıkta izlenmesi gereken sahneler var yani ekranda ortam karanlık olduğu için gündüz ancak kendinizi seyredersiniz en önemli sahnelerde :) 

Kelebek Etkisi filmini izlediniz mi bilmiyorum ama Signal 'i izlerken sanki Kelebek Etkisini izliyormuşum hissine kapıldım. Geçmişi değiştirmeyi herkes ister ama geçmiş değiştiğinde şuan olduğumuzdan daha iyi mi yoksa kötü bir duruma mı gözümüzü açacağımızı bilemeyiz. Signal işte tam da bu sorunsala öyle güzel dokunmuş ki yerinde ben olsam ne yapardım demeden duramıyorsunuz.

Spoiler yememek için dizi bittikten sonra reytinglerine göz gezdirdim de böyle harika bir dizinin böyle reytingleri olsun inanılır gibi değil. %5 'li reytinglerle başlayıp finali %12 küsur ile kapatmış. Çok da anlamam ama günün birincisi olarak bitmesini falan isterdim. Eğer altlarda bırakılmışsa gerçekten ziyan edilmiş bir proje olmuş. Neyse ki reytinglere göre dizi izlemiyoruz da bunun gibi güzel dizileri kaçırmıyoruz. Düşünün ki bazı bölümlerde heyecandan diziye 5 dk lık ara vermişliğim bile var (Belki de ben çok gerildim bilmiyorum. Bünye alışık değil :)  )

Oyunculardan bahsetmezsem büyük bir hata yapmış olurum. 
lee jae hancha soo hyunPark hae young

kim woo bin 
Özellikle Cha Soo Hyun 'u canlandıran Kim Hye Soo 'ya bir bayan olarak bayılıyorum. Böyle bir eda böyle bir tavır yok başka bir oyuncu da. Oyunculuğunu parmakla gösterdiğim, tarzını çok sevdiğim bir kadın Kore 'de. Nerede rol alırsa alsın gözü kapalı izleyebileceğiniz bir kadın diyebilirim. 




signal



Lee Jae Han 'ı canlandıran Cho Jin Woong 'u daha önce bir çok yerde izlememe rağmen kilo verdiği için ilk başta tanıyamadım. Neyse ki sesinden ayırt edebildim o olduğunu. Ne kadar karizmatik ve yakışıklı olmuş bu haliyle. Muhteşem bir oyunculuktu. Sanırım onu izlediğim en iyi roldü diyebilirim. Acısını da mutlulğunu da içimize işletti. 




suzy

Park Hae Young 'u canlandıran Lee Je Hoon 'u ise sadece bir filmde izlemişim o da  Architecture 101; ordan da hatırlamam imkansız :D İlk defa izliyor olduğumu var sayarak izlememe rağmen hiç eğreti durmadı hatta çabucak ısındım karakterine, kendisine. Eli ayağı birbirine dolandıkça ben yerimde duramadım izlerken ^^



Finali 2. sezonu kesin gelecek der gibiydi. Umarım gelir. Sonrası acayip merakta bırakılmış. Tamam çözülmesini istediğimiz şeyler çözüldü ama şu da olsun dediğim bir sürü şey; 2. sezonda olacak söz veriyoruz havasıyla bitirilmişti. Söylentiler varmış ama bakalım zaman gösterecek.
Her bölümü sinema tadında, OST 'u akılda kalıcı, oyunculukları ise muazzam bir diziydi. Konusuna değinmiyorum bile. 

Sevgiler...









5 yorum:

  1. Bende şimdi izliyorum 8. bölümdeyim, ilk izlediğim polisiye türündeki Kore dizisi ve beğenerek izliyorum :) Reytingleri güzel bir dizi, kablolu kanal olduğu için eğer 5'in üzerine çıkılırsa bile büyük bir başarı sayılıyor, ki şu zamana kadar en çok 12 falan alınmış sanırım ta ki Reply 1988'e kadar <3 <3 O yüzden epey popülerdi o çünkü 20lere ulaştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cevap verene kadar finallemiş olduğunu düşünüyorum :) Yukarda dediğim God's Gift ı de şiddetle öneririm. Bunun gibi heyecanlı o da.
      Ay yalniz bak şu reyting bilgisini koskoca internet aleminde bi kişi yazmamış yahu valla öğrendiğim iyi oldu yoksa kore halkına bu diziyi hiç ettikleri için teesuflerimi iletecektim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Ben cevap verene kadar finallemiş olduğunu düşünüyorum :) Yukarda dediğim God's Gift ı de şiddetle öneririm. Bunun gibi heyecanlı o da.
      Ay yalniz bak şu reyting bilgisini koskoca internet aleminde bi kişi yazmamış yahu valla öğrendiğim iyi oldu yoksa kore halkına bu diziyi hiç ettikleri için teesuflerimi iletecektim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok güzel bir diziydi :)
    Ellerine sağlık, çok güzel anlatmıssın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^
      Okuduğun için mutlu oldum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma