Remember You (2016)


Bu afişe kanılmaz mı sevgili film sever arkadaşlarım. Ben de filmi afişine göre yargılayanlardan olduğum için film arayışımda bu filme öncelik verip yapıştım paçasına elbette. :)

Hafızasını kaybetmiş bir adam ve hastanede tanıştığı kadın olarak filmin konusunu indirgeyeceğim ama konu bu. Daha fazla konuyu anlatıp da öğrenmek istemeyen arkadaşlarımı sıkıntıya sokmayayım. 






 Kim Ha Neul 'ı ve oyunculuğunu çok kötü bulanlardan değilim ben. O yüzden filmin oyuncuları gözüme batmadı hiç.  Jong Woo Sung ile uyumlarını da sevdim.







Bu adam hep ağlak hep dram filmlerinde oynasın yahu aksiyon da olur ama belirtmek isterim ki hüznün yakıştığı adamlardan biri Jong Woo Sung. Filmi izlerken A Moment to Remember aklına gelmeyen bizden değildir. Hatta son sahne o filmin afişini acayip şekilde çağrıştırdı bana. Göndermeyse hoşuma gider bilirsiniz.






Filme gelecek olursak baştan güzel başladı. ''Aman ya Rabbi gizem dolu. Acaba adama ne oldu. Bu kadın neden böyle.'' diye düşünmekten kendimi alamadım. Ama sonra bi durağanlaştı falan biraz sıkıldım açıkçası. Ya tamam birazdan fazla da sıkılmış olabilirim. Ama inat ettim. Bitireceğim dedim. Son yarım saat, olayların açığa kavuşmaya başladığı andan itibaren, film güzel bir hal aldı. Ancak konusu daha güzel işlenebilirmiş belki de. Hani dedim ya sıkıcı olan kısımlar biraz daha hareketli yani geçmişe daha çok dokunarak geçebilirdi. Sonuna geldiğinizde konusunun aslında güzel, anlamlı olduğunu fark ediyorsunuz. Basit bir hafıza kaybı filmi değil yani.


Aralardaki durağan, buhranlı sahnelere katlanabilirseniz film sizi tatmin edecektir.
Çok aşırı tavsiye edebileceğim bir film değil. Dediğim gibi durağan film sevenlerin hoşuna gidecektir. Daha güzel film tanıtımlarında görüşmek üzere ^^

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma