Time Renegades (2016)


Hani bazı filmler olur izledikten sonra herkese izletmek istersiniz. Time Renegades tam da böyle bir filmdi. Övüp övüp de sizlerin beklentisini yükseltmek istemem ama zaman kavramının bu şekilde işlendiği filmleri çok sevdiğim için Time Renegades de çok sevilenler listemde yerini aldı.

Filmde 2 zaman var biri 1983 diğeri 2015. Bir olay sonucu Ji Hwan ve Gun Woo arasında oluşan bağ ile bu iki zaman birbirine bağlanıyor. Başlarda karakterler için eğlenceli olan bu durum sonrasında bambaşka yollar çiziyor onlar için. 



 1983 yılında bizi karşılayan Cho Jung Seok 'un görünüşü bu yıllarda yaşasa bile değişmezmiş.Yine sevimli. Kıyafetlerin de verdiği havayla yine naif yine sevimli çıktı karşımıza. Kimle oynasa, nerede oynasa fark etmez seviyorum bu adamı ve oyunculuğunu.








Im Soo Jung hem 1983 'te hem de 2015 'te karşımıza çıkıyor. 
Her iki zamanda da izlediğimiz halde iki karakteri birbirinden öyle güzel ayırmış ki oyunculuğunu kanıtlar nitelikteydi adeta. 








Lee Jin Wook ile yıldızım çok barışmadı benim. Daha önce de dizilerini vs izledim ama bu rolde  Lee Sun Gyun ya da Ji Sung gibi bana göre kendini daha çok kanıtlamış oyuncuları görmek isterdim. Tamamen benim göz zevkimle alakalı yoksa oyunculuğuna lafım yok :)





İzlemesi keyifli üç oyuncuyu bir araya getirip üstüne üstlük konusunu da bu kadar beğendiğimiz Kore filmi sayısı çok az. Sağlam film arayanlar; henüz izlemediyseniz listenize ekleyip yakın zamanda izlemenizi tavsiye ederim. 

Sevgiler...

8 yorum:

  1. Ya şuan derdime derman oldun. Ne zamandır kore filmi arıyordum teşekkürleeer hemen izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok mutluyum. İnşallah hoşuna gider. İyi seyirler. Geri dönüşünüzü bekliyorum. 😊

      Sil
    2. Dün filmi izledim ve beynim yandı ahaha çok güzeldi teşekkürler Selin 😊

      Sil
    3. Sen yazalı epey olmuş ama beğenmene çok sevindim. Yanık kokusu benim odada da vardı film bittiğinde :D

      Sil
  2. Bu film hakkında ikinci okuduğum olumlu eleştiri. Sanırım izlemek gerek :) Yorumuna sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bence de izlemelisin. Umarım senin de hoşuna gider ^^

      Sil
  3. Signal dan sonra , geçmiş ve şimdinin görüşmesi tarzı film-dizileri çok sevdim bunu izliycem inşallah ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett signal çok güzeldi <3 bu tarzı sevdiğim için blogumda alakalı dizi ve filmlere rast gelebilirsin haberin olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma