Loreal Casting Sunkiss VS Loreal Casting Creme Gloss

Loreal Casting Creme Gloss
Merhaba arkadaşlar bloguma hoş geldiniz... (Çirkin, youtuber esprisiyle açılış yapayım)
Instagram sponsorlu reklamları kimleri kandırıyor diye düşünür dururdum hep.
Meğer insan böyle oltaya geliyormuş :P
Instagram üzerinde dönen Hande Erçel 'in saçımı hangi renge boyasam acaba videosuna denk geldim ve bana göre büyük bir çılgınlık yaptım ve boyayı aldım. :) Ama size sadece boyayı değil daha önce kullandığım Sunkiss 'i de anlatacağım. İki ürünü de anlattığım için yazım biraz uzun olacak ama çok değil ^^

Geçen yıl yine Loreal 'in Sunkiss renk açıcı kremini kullandım. Daha doğrusu ilk defa geçen yıl kullanmıştım ve yıl içinde ara ara da saçımın rengini açmaya devam etmiştim. Sunkiss daha önce hiç boya yapılmamış saçlara uygulanıyor. Benim de saçımda boya yoktu. Saç rengini kademeli açacak olduğunu öğrendiğim için büyük bir heyecanla saçımın rengini açtım. İlk kullanımda (benim ürünü bulamaç gibi kullunmamış olmam da buna sebep olabilir) pek bir fark olmadı. Sanırım 4. kullanışımda eskisine göre bariz bir şekilde açılma oldu. 


Sunkiss 'in saçın rengini kademeli açması güzel ama dezavantajı şu bence; siz saçınıza belli aralıklarla açma işlemi yaptığınızda üst kısımlar ve alt kısımlarda renk farkı çok oluyor. Ayarlı bir şekilde yapmak lazım üste çok alta az sürmek gibi sanırım ama ben onu en sonuncu denememde biraz başarabildim. (Kahrolsun yeteneksizliğim)
Kokusu ve kullanım sonrası saçta bıraktığı etki videolarda duyduğunuz gibi gerçekten çok hoş. Saçınızı kuruttuktan sonra (kremi saça sürdükten sonra ya kurutma makinesiyle kurutmanız ya da güneşte kuruyana kadar beklemeniz gerekiyor) saçımda hissettiğim yumuşaklık hoşuma gitmişti açıkçası. Renk açmayan ama saça bu hissi sürekli veren bir kremi sürekli kullanabilirim. Keşke yapsalar ^^
Sunkiss öncesi ve sonrası :) 3. kullanım sonrası hatta
Bir yıl sonraki en son halini aşağıya resim olarak ekledim. Bence bayağı fark var. Ama kademeli açtığınız için o sırada sanki hiç açılmamış gibi hissediyorsunuz. Ve ürünü bol kullanmanın da bunda etkisi büyük sanırım. 
Bu da 1 yıl sonra bir kutu sunkiss bitmeye yakınkenki hali :)

Bu sene de hem beyazlarımın artışı ( nolur yalnız değilsin benim de bir sürü beyazım var diyip rahatlatın beni) hem de saçımın renginin altı farklı üstü farklı görüntüsünden hoşlanmadığım hem de koyu saça geri dönüş yapmak istediğimden dolayı instagram reklamında gördüğüm Loreal Casting Cream Gloss 'un 680 Bronz Kahve rengini aldım. (Uygun rengi nasıl bulurum diyorsanız Loreal Casting Creme Gloss sayfasındaki basit bir uygulama ile sonuca ulaşabilirsiniz) 

Aldığım rengin biraz daha açık olacağını düşünmüştüm ama aile içindeki saç boyası, rengi vs durumlarından aşina olduğum için üzerindeki rengin tutmayacağını tahmin etmiştim. Çünkü benim aldığım rengin aynısını reklam yüzü Hande Erçel de kullandı. Onun resimlerini bu yüzden takip etmiştim. Kendi saçımın epey açık olmasına rağmen bu kadar koyu olmasını da beklemiyordum açıkçası. Ama sevmedim değil. Hoşuma gitti. ^^ Boya öncesi ve sonrası halini de altta resim olarak paylaşıyorum.
680 bronz kahve
Sunkiss li hali ve Bronz Kahve boyalı hali
Loreal Casting Creme Gloss 'un kokusunu o kadar övdüler ki Sunkiss gibi olacağını düşünmüştüm açıkçası. Tamam boyama esnasında normal boyalar gibi amonyak kokusu olmadığı için çok rahatsınız ama sanırım kutu içinden çıkan parlaklık veren kremden kaynaklı olduğunu sandığım iğrenç bir koku var şuan kafamda. Onun dışında evet uygulamadaki kokusuz ortam güzel.

Not: 3. Yıkamadan sonra da koku hâlâ buram buram gelmekte. Saçıma kokulu saç spreyleri sıkıyorum ve toplu kullanıyorum. O zaman kokmuyor :P

Not 2: 3. Yıkamamdan sonra boyamama sebep olan önlerdeki 3 5 beyazdaki boya akmış gibi görünüyor. Bazısında neredeyse boya kalmamış gibi bazısı da çok açık kahverengine dönmüş gibi. Umarım anlatabilmişimdir. Ama aralardaki beyazların şimdilik sesi çıkmıyor.

Beyazlarınız yüzünden saçınızı boyamamanız dileğiyle...
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sahiden mi ? Teşekkür ederim ^^
      Normalde kararsız bir insan olduğumdan bunun da iyi olup olmadığından emin olamıyorum. Bunu söylemen çok iyi geldi. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma