Goblin; The Lonely and Great God (2016)

Perşembenin gelişi çarşambadan belli olur derler ya hani. O hesap aslında Goblin'in böyle güzel olacağı teaserlardan belliydi. Teaser linklerini şuraya ekleyeyim de özleyenler özlem gidersin, izlememiş olanlar da izlemeye karar verirler belki ^^

Uyarı: Spoiler yapmadım efendim izlemediyseniz de gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz ^^

Açıkça söylemem gerekirse Gong Yoo 'yu Coffee Prince 'ten beri ilk defa gerçek anlamda severek izledim. Aralarda filmleri ve bir iki dizisini izledim ama bu iki dizi kadar keyif vermemişti bana. Oyunculuğunun tüm yönlerini gösterebileceği böylesine hoş bir dramayla dönüş yapması da geçmişteki hoşuma gitmeyen dizi filmlerini de unutturdu. Ayrıca oyunculuğunun yanı sıra kostüm sorumlusu kimse tebrik etmek istiyorum. Yahu ne hoş şeyler giydi öyle. Hele şu üstteki iki sahnede kıyafetin ne kadar yakıştığını düşünmekten diziyi kaçırmış bile olabilirim :)

Kim Go Eun Kore 'nin en iyi kadın oyuncularından. Daha önce blogumda Coin Locker Girl ve Monster 'daki oyunculuğunu ne kadar beğendiğimden bahsetmiştim. Romantik komedi dizilerde harcandığını düşünüyorum Go Eun'ın. Örneğini Cheese in the Trap 'te gördük. Kendini tam anlamıyla gösteremedi bana kalırsa. Aşırı duygu yüklü, gerilim vs yapımlarda muazzam bir oyunculuk sergiliyor. Goblin 'de de çok beğendim. Konusu gereği sığ bir romantik, komedi ve dram dizisi olmadığı için tam ona uygundu hatta. 
Gelecekte oynayacağı yapımları merakla bekliyorum. Mümkünse uzun saçla :)


Goblin yaş farkının var olduğu bir diziydi aslında. Yani günümüz dünyasında 40 a merdiven dayamış bir adamı 19 yaşında bir kızlla birlikte olduğunu görsek tuhaf kaçabilir kimileri için. Ama Goblin 900 küsür yaşında olduğu ve kaderlerinin birbirine bağlı olduğunu düşündüğümüz zaman yaş farkı gözümüzde yok oluyor. Gong Yoo ve Kim Go Eun uyumu hoşuma gitti. Dizi boyunca hiç yapaylık hissetmedim aralarında.

 Lee Dong Wook 'u ilk izlediğim dizilerimden olan My Girl 'den beri tanırım. Gerek show programları olsun gerekse izlediğim dizileri... Kendisine bu denli yakışan başka bir karakter görmedim. Kendi özünde var olan şapşikliği, güzelliği ilk defa bu kadar yansıtabileceği bir karaktere büründü bence. Dizideki kıyafetlerinin de Gong Yoo 'dan aşağı kalır yanı yoktu hani <3 Bu ara stilistler erkekleri kadınlardan daha güzel giydiriyorlar :)


Yoo In Na 'yı bir önce One More Happy Ending 'de izlemiştim orada bakımsız bir kadını oynuyordu. Burada ise taş bebekti adeta. Araştırdım estetikli kadın ama Kore 'de estetiksiz insan mı var normaldir. Ama Goblin'de o kadar güzeldi ki.... Yüz güzelliğini hariç tutarsak; kıyafetleri, saçı, makyajı, takısı vs. çok hoş görünüyordu bu dizide. Özellikle bir iki parça kıyafet vardı ki <3  
 İzlemeden önce LDW ile yakışır mı diye kararsız kalsam da yanıldım. Çok tatlı bir çift izledim.




Gong Yoo ve Lee Dong Wook arasındaki Bromance dizinin keyifli olmasını sağlayan en büyük etkendi. Tamam fantastikti, romantikti ama 'iyi' komedi unsuru diziyi sürükleyici yapan en önemli şey benim için.

Dizinin OST 'u da güzeldi. Bir iki şarkıya herkes gibi ben de bayıldım. Ama Moon Lovers OST 'undan çok etkilendiğim için çook güzel olsa bile bundan o keyfi almadım ben. Bu yüzden taşlanacaksam da taşlanayım yahu :D

Dizide sevmediğim tek şey zaman değişimlerinden sonra bile herkesin önceki zamanla aynı tarz kıyafet giyip aynı şekil saça sahip oluşuydu. Sanırsınız Korean Fashion diye bir şey yok. Onun dışında her şeyiyle çok sevdiğim. Ona buna önerebileceğim bir dramaydı. Ama yine de benim için Moon Lovers'ın üstüne çıkamaz. Dedim ya o dizi bir başka etkiledi beni.

Sevgiler...

6 yorum:

  1. off stilist konusuna öyle katılıyorum ki! geçenlerde Song Ji Hyo'nun yeni programı Beauty View'a katıldı. Stilisti zannedersin başrol aktör! Acayip yakışıklı ve karizmatik bi adam! Hatta o adama goblin diyolar bu arada ^^
    Ben bu diziye kelimenin tam anlamıyla bayıldım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo o zaman bu stilisti iyice bi araştıralım yahu :)
      Ben de çok sevdim. Senin yorumunu da dört gözle bekliyorum :)

      Sil
  2. Gerçekten seyredilesi bir diziydi.

    YanıtlaSil
  3. Son iki bölümdeyim biticek çok efkarlıyım :D Bütün dizi boyunca gülmekten bir hal geldi ya çok komikti , LDW ve Gong Yoo ne güzel kanka oldular öyle ya ^^
    Ben Goblin'in kıyafetlerine talibim keşke benim olsa :D O zaman geçtikten sonra aynı giyinmelerine bende gıcık oldum ya , değişen tek şey kızın saçıydı , benim dışında buna takan biri görmek sevindirici :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım artık bitmiştir Saliha :)
      Eğlenceli yönünü ayrı sevdim ben bu dizinin gerçekten her dizide böylesine eğlenceli karakterler izleyemiyoruz.
      Aynı olaya benim gibi takılan birini görmek benim için de sevindirici. Aynen bir tek de onun saçı diğerleri de hepsi aynıydı :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma