Passengers (2016)

Fragmanlarıyla, mini tanıtım filmleriyle sabırsızlıkla beklediğim ama sinemada izleme şansına erişemediğim Passengers 'ı sonunda izledim. Bu kadar bekledin değdi mi diyeceksiniz. Bence değdi. 
Açıkçası Jennifer Lawrence sevgim yüzünden bekliyordum filmi en çok ancak film beni daha güzel karşılayamazdı. Chriss Pratt 'den bahsediyorum. Anlamışsınızdır. Daha önce Chriss Pratt 'i izlediğim bir film vs olmamıştı. Buna rağmen acayip sevdim. Gerek oyunculuğu gerekse kendisi olsun en sevdiğim aktörler sıralamasına girdi :)

Yanlış hatırlamıyorsam bu filmi IMAX  olarak da vermişlerdi. Yine yanlış hatırlamıyorsam uzay, yıldızlar falan derken bu filmi IMAX ekranında izlemenin daha güzel olduğunu duymuştum. Üzerinden çok zaman geçti kusura bakmayın hafıza kendini imha edebiliyor arada sırada :) O sebeptendir ki bu filmi sinemada izleyemediğim için çok üzüldüm izledikten sonra. 

Gelecekte teknoloji bu filmdeki seviyeye gelse bile (o kadar da zengin olduğumu varsayıyorum) yine de böyle bir maceranın içine kendimi atmam diye düşünüyorum. Hadi diyelim uzayda herhangi bir yere gittik geri geldiğimizde yıllar geçmiş olacak ve tanıdığım tek bir kimse bile olmayacak. Gerçek bir yalnızlık bu olur herhalde insan için. 

Velhasıl filmi izlediğim için pişman değilim. Uzay ve aşk filmlerini seviyorsanız kesinlikle şans vermelisiniz. Vasat bir film değildi ama başyapıt da değildi. Keyifli vakit geçirebileceğiniz, ailece izlememenizi tavsiye edeceğim bir film.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. uzay ile ilgili bilimsel bir film diye başına oturduğumuz için biraz hayal kırıklığı yaşamıştık ama yine de izlenilebilecek bir film :) Pişman değilim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh yaa güzel filmken hayal kırıklığı oluşu kötü olmuş.
      Tahmin edebiliyorum o hissi. Neyse ki Chriss ciğimiz vardı <3 Toparlamıştır o hayal kırıklığını biraz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma