One Sunny Day (2014)


Mini minnacık bir dizinin yazısını yazacağım şimdi. Aslında bir dizi değil One Sunny Day bir web drama. 
Daha önce de Kim Woo Bin 'in oynadığı web drama Love Cells için ufak bir yazı yazmıştım. İşte bu drama da o zamanlarda başladı. 
Çekimleri gizlilikle sürdü, oyuncu kadrosu belli değildi vs. O zaman bu konuyla ilgili yazmak için izlemeyi beklemeyi tercih ettim. 

Blogumun sürekli takipçileri varsa Kim Woo Bin 'e olan özel ilgimden haberdardırlar. Ama eski arkadaşlarım da So Ji Sub 'u yıllarca sevdiğimi hatta hâlâ kalbimin bir köşesinde sakladığımı da bilirler. Yani unutmuş değilim SJS 'u. O yüzden One Sunny Day benim için çok önemliydi. ^^

Uzatmayayım.. 10 - 14 dk dan 10 bölümlük bir drama. Başrol oyuncuları So Ji Sub ve Kim Ji Won, 
İkisi de kalp kırıklıklarıyla birlikte iş için Jeju adasında birbirlerine rast gelen yerli turistler.

Çok güzel sözler ve sahneler var özellikle son bölümde ama zaten kısacık bir şey onları paylaşmayı istemedim. İzleyin, keyfi kaçmasın ^^

Kim Ji Won sanki birazcık genç kalmış SJS a ama yine de yakışmışlar. Yalnız herkes Park Shin Hye şansından bahsediyor da kimse Kim Ji Won'un şansından bahsetmiyor. Daha önce favorilerimden olan Lee Joon ve Kim Woo Bin le birebir oynama şerefine nail olmuş bir aktrist kendisi -_- Şimdi de So Ji Sub işte... 
Ve sağ olsun hepsiyle de ufak bir motosiklet turu attı. Resimler pek temiz değil ama eldeki imkanlar bu kadar idare edin artık. 
Kim Ji Won - So Ji Sub (One Sunny Day)
Kim Ji Won - Lee Joon (Gap Dong)
Kim Ji Won - Kim Woo Bin (The Heirs)
 So Ji Sub 'a gelecek olursak Master's Sun dan beri izlemedim. Ve itiraf etmeliyim ki bu bakışları özlemişim. Çoğu dizi filmine göre burada daha mülayim bir rolü üstlenmişti. Daha sevimli, cana yakın ya da bana öyle geldi bilemiyorum ama kalbi kırık SJS çok hoş olmuyor mu sizce de ^^



Velhasıl ben bu web dramayı beğendim ama biraz basit oluyor bunlar. İyi oyuncuların böyle web dramayla falan uğraşmayıp daha klas daha oturaklı dizilerde / filmlerde oynamalarını tercih ederim. Yetmiyor bizim gibi fangirllere ^^

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma