Fısıltı / Becca Fitzpatrick

Hush Hush serisi Dünya'da olduğu kadar Türkiye'de de çoğu kişiyi etkisi altına almıştı... Supercel ise her zaman herkes tarafından okunan, izlenen eserlere bir parça uzak kalmak istediği için okumamıştı. Gün geldi ve beybesi Eskaymak ile 'artık bu serinin popülerliği eskisi kadar kalmadı, haydi birlikte okuyup yorumlayalım' dediler.
İşte böyle başladı her şey. Bu kadar sevilen, tüm serilerin üzerinde tutulan Hush Hush serisinin ilk kitabını okudum.




Yanlış anımsamıyorsam fantastik tarzda 2. okuduğum seri bu. Ancak kitabın fanı arkadaşlardan korkarak ve özür dileyerek söylemeliyim ki; ben sizin kadar beğenmedim gençler. 
Üzgünüm ama sanırım beklentilerimi çok yükselttiniz. Hepsi sizin suçunuz. ^^ Konu olarak güzel yalnız yazarın anlatışını beğenemedim. Bana akıcı gelmedi bir türlü kitap. Mesela Patch 'in kimliği açıklansın diye çok uzun süre bekledik. Kitabın sürekli günlük yaşamdan kesitler aktarması da beni sıkan şeylerden biri oldu. Ama dediğim gibi ilk kitap için konusu güzel başladı.



Hem spoiler yapmak istemediğim hem de kafamda tam oturtamadığım için Nefil- Baş Melek gibi karmaşık ilişkileri yazmak istemiyorum. Bu konu biraz aklımı karıştırdı. Devam kitabı olan Çığlık'ta biraz daha her şey yerli yerine oturur sanırım. Karakterlerin yaşlarının epey genç olması da kafamı karıştıran bir diğer noktaydı. Karakterlerin ayağı yere sağlam basan tavırları yaşlarının biraz daha büyük olması gerektiğine ikna etti beni.

Patch'i sevdim yani sanırım. Üzerimde büyük büyük etkiler bırakmadı. İkinci kitabı ve 2. kitaptaki Patch'in beni hayal kırıklığına uğratmayacağını umuyorum.


Eskaymak 'ın Fısıltı yorumuna ulaşmak için tıktık.

Not: Devam kitabı Çığlık yorumuna buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma